خواننده..نه نــَــه گازَندــ ه!


?؟آدما گاهي ب جاي با تو بودن...ناتــو ميشن!?؟

وبم تعريفو حرفاي دلمه

بعضی خواننده ها اینقد زور میزنن تا حــَـــــدــِ پـــــاره شدن!!

بعد احساس کاذــِــ به خوش صـــِـــدایی هم بهشون دــَـ س میده!!

دادا ی سر دـَــستــشـــــویی برو خودتــــــــو خالی

کن بعد دوباره فــِـــک ک ببین اون احساس کاذــِــ بــــه میاد سراغت یا نه؟؟

واللللا بخدا

ما ب این خوش صدایی اینجایم

اونوقت ملت دستشوییشون میگیره

فک میکنن

اَلـــِــکســَــن!

بخداااااااااا

خود نوشتــــــــ

18شهریور بودش

2:36

شـــَــبــــ



نظرات شما عزیزان:

دلارام
ساعت3:14---19 شهريور 1392
به نفعشه تسلیم بشه

عاغا مزاحیم نشیم... من خودم ذاتا جغدم و تا شیش و هفت صبح بیدارم

مزاحم خواب شما نشم
خخ والا خواهش میکنم رفیقای با مرام مراهمه همیشگین هم تو قلبم هم تو وبم


دلارام
ساعت3:10---19 شهريور 1392
اره دیگه پایدار تا پای دار
ههه ن دیگه لوکس بلاگ کم میاره پرچم سفید نشون میده


دلارام
ساعت3:05---19 شهريور 1392
والا دهن لوکس بلاگ و عمه اش رو سرویس کردم من

ولی این دفعه نهایت سعیمو میکنم بلایی سر وب نیاد
همینه ما هستیم پا برجا پایداریم همه جا پرچمام بالاس!


دلارام
ساعت3:03---19 شهريور 1392
خخخخخخخخخخخخ
:D


شبح سیاه
ساعت3:00---19 شهريور 1392
نچ منظورم اینه که تو دیگه عین ما نشد پست بذار تو فکر کامنتاش باشیم
اها چشم


دلارام
ساعت2:58---19 شهريور 1392
اخرین وبمه
خخخ نگو


شبح سیاه
ساعت2:58---19 شهريور 1392
ایـــــــــــــول دلارام

به افتخارش سووووووووووووت

می خوام هلیکوپتری بیام دورشین ازم

ایولا
خخخخ برو انور اقا دلارام مواظب باش پا داش نره تو چشتا میخواد هلکوپتری بره منم کل ممیکشم!! لی لی لی لی لی لی لی لی لی


شبح سیاه
ساعت2:55---19 شهريور 1392
کحایی نیستی؟

عادت کردم به هر روز پست گذاشتنت چقدر غیبتت پر رنگه یاغی نبودش دو روز برگشت حال تو؟

احوالات من به شوما اثر کرده؟
ای جونم من الاف همینجام داداشیم


دلارام
ساعت2:53---19 شهريور 1392
توجه بنما ادرس گذاشتم
بــَـبــَــبــه بــَـه تبریییییک


شبح سیاه
ساعت2:53---19 شهريور 1392
یه بار یکی از ترانه های مجید خراطها گوش دادم تا ی هفته هروقت یادم میوفتاد خندم میگرفت
آآآآخ نگو دوس دارم بیار روش بالا بس ک دوسش دارم اوووووآآآآآق!


ramtin97
ساعت2:47---19 شهريور 1392
بعضی ها هم که انگار توی همون دستشویی تصمیم و اقدام به خودندن گرفتن

لامصب چک چکی ریدن به موزیک
ای قربون دستت ک گل نوشتی دستشوییم ززیادشونه بخدااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 19 شهريور 1392| 2:40 |يــه درد داره مونــَ»»ــث| |